Petrol Ofisi ‘Üçüncü Göz’ün Karadeniz Bölge Şampiyonu

18.09.2024 03:29
Petrol Ofisi ‘Üçüncü Göz’ün Karadeniz  Bölge Şampiyonu
Editör: Haber Merkezi

Petrol Ofisi’nin, sektörünün referans çizgisini oluşturan hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkartmak hedefi ile eğitim, geliştirme ve hizmet adımlarının sonuçlarını ölçümlediği ‘Üçüncü Göz’ programının 2019 ilk çeyrek sonuçları açıklandı. Gizli ve gerçek müşteri denetimleri sonuçlarının üçer aylık dönemlerde değerlendirildiği Üçüncü Göz programında, bölgelerinde en yüksek puanı alan yedi Hizmet Birincisi ile birlikte iki bayi de Otogaz Hizmet Birincisi olarak belirleniyor.


‘Üçüncü Göz’ ile belirlenen Petrol Ofisi’nin 2019 yılındaki ilk hizmet şampiyonları ödüllerini, Petrol Ofisi’nden CMO Beril Alakoç ve Ticari Pazarlama Müdürü Aykut Yüksel’in ev sahipliğinde, Perakende Direktörü Yiğit Meral, Perakende Yatırım Müdürü Mahmut Çil, Perakende Satış Müdürü Mustafa Cem Aşık, Perakende Ticaret Müdürü Savaş Güngör, Perakende Mükemmellik Müdürü Meysem Tamam ve LPG Müdürü Murat Çelik’in de katılımıyla gerçekleştirilen törenle aldılar. Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper’de törene katılarak, bölge birincisi bayileri bizzat tebrik etti.


Petrol Ofisi Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törende, 2019 ilk çeyrek verilerine göre Hizmet Birincisi bayiler; Ege Bölge Şampiyonu Uysal Petrol (Çanakkale) adına Süleyman Uysal, Güney Marmara Bölge Şampiyonu Otosar Petrol (Eskişehir) adına Kayhan Gelici, Güney ve Güneydoğu Anadolu Bölge Şampiyonu Kadim Sur Petrol (Diyarbakır) adına Ahmet Ateş, Karadeniz Bölge Şampiyonu Petrol 24 Petrol (Erzurum) adına Kürşat Pir, Marmara Bölge Şampiyonu Garanti Gayrimenkul Petrol (Edirne) adına İsmail Şapçı ve Orta Anadolu Bölge Şampiyonu Çavdarlar Petrol (Kayseri) adına Noman Çavdar ödüllerini Petrol Ofisi yetkililerinin elinden aldılar.


Akdeniz Bölge Şampiyonu Refik Koçak (Konya) adına Bilge Hakan Koçak’ın katılamadığı törende ayrıca Otogaz Hizmet Birincileri Ege Bölgesinden Fethiye Uysallar Petrol (Muğla) adına Okan Uysal ile Orta Anadolu Bölgesinden Hacılar Petrol (Kayseri) adına Caner Talaslı’ya da ödülleri verildi.


“Genel tablo, tüm bayilerimizin çaba gösterdiğini sergiliyor”


Üçüncü Göz programında tamamı gerçek tüketicilerden oluşan yaklaşık 40 bin kişilik gizli müşterilerin bağımsız denetim sonuçlarının değerlendirildiğine dikkat çeken Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Gelen puanlar, tüm bayilerimizin hizmet kalitesine önem verdiğini ve bu alanda gelişim için çaba gösterdiğini ortaya koyuyor. Hizmet kalitemizi en üst seviyeye çıkarma hedefimiz açısından, karşımıza çıkan bu genel tablo da çok sevindirici. Bununla birlikte bu alanda başarılı performans sergileyerek bölgelerinde en yüksek puanlara ulaşan şampiyon bayilerimizi de tebrik ediyorum” dedi.


“Hizmet kalitemizi bayilerimizle birlikte daha da geliştireceğiz”


Sektör lideri Petrol Ofisi’nin birçok alanda olduğu gibi yüksek hizmet kalitesi ile de öne çıktığına vurgu yapan Petrol Ofisi Perakende Direktörü Yiğit Meral de, “Petrol Ofisi olarak en büyük önceliklerimizden biri de hizmet kalitemizi daha da yükseğe çıkarmak, lider ve öncüsü olduğumuz sektörümüzün bu alanda da yeni referans çizgisini oluşturmaktır. Bu noktada elbette bayilerimizin bu alanda göstereceği çaba çok önemli, çok belirleyici. Üçüncü Göz programımızla, bayilerimizin daha iyi, daha kaliteli hizmet için sergilediği performansı tespit ediyoruz. Başarılı bayilerimizi ödüllendirerek güzel bir rekabet başlatan Üçüncü Göz programımızın yeni şampiyonlarına, bu alanda gösterdikleri başarılı performanslarından dolayı teşekkür ediyorum” dedi.


“Hizmette mükemmellik, belirli bir disiplin gerektiriyor”


Üçüncü Göz’ün Karadeniz Bölgesi hizmet şampiyonu olan Petrol 24 adına açıklamalarda bulunan Kürşat Pir, “İstasyonumuz tesis olarak 50-55 yıllık bir istasyon, ama biz bayi olarak sektörde yeni sayılırız. Akaryakıt sektöründe sadece 7-8 yıllık bir geçmişimiz var. Akaryakıt işi daha önce faaliyet gösterdiğimiz otomotiv sektöründen çok farklı. Hiçbir benzer yanı olmadığını dahi söyleyebilirim. Biz de ilk etapta epey acemiydik, ama bunu hiçbir zaman sorun etmedik. İşe sıkı sarıldık, Petrol Ofisi’ndeki saha yöneticilerimizin de desteğiyle kendimizi geliştirme konusunda uzun soluklu gayret sarf ettik ve bu yönde çalışmaya da devam ediyoruz. İstasyondaki eski ve yeni çalışanlarımızdan oluşan ekibimizi yönetirken, belirli bir disiplin gözetiyoruz. Hizmette mükemmellik bu disiplini gerektiriyor. Bunu sağlamak için de günün yaklaşık 18 saatini istasyonda geçiyorum. Zira işin sahibinin işinin başında olmasının; başarıyı getiren en önemli faktör olduğunu düşünüyorum” şeklinde konuştu

Etiketler:

Yorumlar (0 yorum)

Henüz bu içerik için yorum yapılmamış.