Koroplast’ın Yeni Reklam Filmleri Dijital Dünyada Yayınlandı

18.09.2024 03:29
Koroplast’ın Yeni Reklam Filmleri Dijital Dünyada Yayınlandı
Editör: Haber Merkezi

Koroplast, dijitalde yayınladığı iki yeni filminde, çift kilitli ve fermuarlı poşetlerin koruyucu özelliğini ön plana çıkararak tüketicilerin yaşamlarını nasıl kolaylaştırdığına vurgu yapıyor.

Türkiye’nin çöp torbası ve mutfak yardımcı ürünleri denildiğinde akla ilk gelen lider markası Koroplast’ın iki yeni reklam filmi dijital ortamlarda yayınlanmaya başladı. #KoroplastKorur etiketi ile yayınlanan reklam filmlerinde, 38 yıllık uzmanlığı ve deneyimiyle geliştirdiği ürünlerin koruyucu özelliğini öne çıkaran Koroplast, yediden yetmişe herkesin yaşamına dokunuyor.

Filmlerde “Çift Kilitli Poşet” ve “Fermuarlı Poşet” ürünlerinin dayanıklılığı ve tüketicilerin yaşamını kolaylaştırıcı özellikleri eğlenceli bir dil ile yansıtılırken spor, seyahat, eğitim, çocuk bakımı gibi sayısız ve farklı alanlarda bu poşetlerin herkesin yaşamına nasıl dokunduğu da gözler önüne seriliyor.

Değişik ebatlarda, her türlü kullanım ihtiyacını karşılamak üzere tasarlanan dayanıklı ve sızdırmaz çift kilitli ve fermuarlı poşetler, tüketiciler için hayatı hiç olmadığı kadar kolaylaştırırken içindeki ürünleri sımsıkı koruyarak tüketicilere güven de veriyor. Kalite ve teknolojisiyle tüketicilerin yaşam kalitesini yükselten Koroplast’ın çift kilitli ve fermuarlı poşetleri bulaşık makinelerinde de 20 defaya kadar yıkanabiliyor.

Koroplast Hakkında:

Kalite ve teknolojisiyle tüketicilerin yaşam kalitesini yükselten, Türkiye’nin kendi kategorisinde tek Helal Sertifikalı ürünlerine sahip markası Koroplast, Türk tüketicisini 80'li yıllarda ilk defa çöp torbasıyla tanıştırdı ve planlı yatırımlarıyla sektöründe her zaman ilkeleri gerçekleştirdi. Koroplast bugün çöp torbası ve buzdolabı poşeti başta olmak üzere, streç film, alüminyum folyo, kilitli poşet, fırın torbası, pişirme kağıdı, mikrodalga pişirme torbası, buz torbası ve dondurulmuş gıda torbasıyla birlikte geniş bir ürün yelpazesine sahip. Müşterilerinin desteği, 38 yıllık bilgi birikimi, teknolojik donanımı, Ar-Ge yatırımları ve uzman satış-pazarlama kadrosu sayesinde marka haline gelen Koroplast, ilklere imza atmaya ve tüketicilerinin içlerini rahat ettirmeye devam ediyor.

Etiketler:

Yorumlar (0 yorum)

Henüz bu içerik için yorum yapılmamış.